Mantinc la LSC

Vols seguir movent les mans i no perdre la LSC? No tens temps per apuntar-te a un altre curs? No et va bé desplaçar-te?

T’oferim la possibilitat de fer un manteniment de la teva LSC des de casa a través del nostre suport ONLINE.

Destinataris

Per a qualsevol alumne de LSC que tingui mínim el curs A1 superat.

Com funciona?

Tindràs un nom d’usuari i contrasenya personal per accedir a la plataforma Online. El dia 1 de cada mes hi trobaràs posat un nou vídeo en LSC i un document amb preguntes relatives al vídeo. Tindràs fins al dia 30 del mateix mes per a treballar la teva comprensió del vídeo i gravar un vídeo personal on responguis a les preguntes plantejades tot reforçant el teu signat.
Al llarg del mes següent rebràs per email un vídeo amb la correcció del teu exercici en LSC on es valorarà els signes utilitzats, la teva estructura i els teus recursos i et donarà orientacions de millora.

Preu
El servei de manteniment de la LSC te un cost mensual de 30 €, que et seran girats directament del teu banc entre el dia 3-5 de cada mes.
El servei estarà disponible els 12 mesos de l’any.
No hi ha cap obligació de permanència. Un cop donada d’alta al servei podràs accedir a la plataforma per fer l’exercici de cada mes.
En el moment que et vulguis donar de baixa ho pots fer, comunicant-ho màxim el dia 25 del mes anterior (en cas de comunicar-ho en data posterior es girarà igualment el rebut del més següent).

Apuntat al nostre servei de Manteniment de la LSC a través del mail online@associacioapso.com